1930'lardaki toplumsal normları görmek açısından yararlı bir kitap olduğunu düşünüyorum. Her ne kadar kurmaca olsa da dönemin zihniyetini elbette yansıtıyor. Başımıza gelmeyeceğini düşündüğümüz veya kınadığımız şeyler konusunda çok dikkatli olmamız gerektiğini gösteren bir roman. Okuması kolay ve film izleme süresinde bitirilebilirsiniz.