·320 syf.····Okunma: 23 Haziran 2026 04:19 Bence artık romantik/romantik komedi türünde gerçekten bir şeyler hissederek okuduğumuz, karakterleri tipleme gibi durmayan ve onları anlayabildiğimiz kitaplar az bulunuyor. Ama bu kitabı gerçekten beğendim. Kusursuz değildi ama çok içime sinerek sevdim diyebiliyorum. Karakterlerin özellikleri,yaşları, kitabın geçtiği mekanlar gibi detaylar kitabı daha da güzelleştirmişti. Eskiden arkadaştan aşka temalı kitapları sevmiyorum zannediyordum ama Tatilde Tanıştığımız İnsanlar ve bu kitaptan sonra değiştirdim fikrimi baya seviyormuşum. Kapağı da lokuma benziyor zaten kız neşesi