Şah ve Sultan, belki İskender Pala'nın en iyi kitaplarından biri olabilir. Özellikle Yavuz Sultan Selim ve Şah İsmail dönemini çok iyi yansıtmış. Hikaye ise çok iyi, ben çok beğendim. Ancak başları çok sıkıcıydı ancak ortalara ve Çaldıran Savaşı'na doğru akıcılaşmaya başladı. Sonu ise tahmin edilemezdi. Ben tarihi çok sevdiğimden kitaba çok çabuk uyum sağladım ama başları çok kötüydü. Bayıyor resmen. Ama Şah ve Sultan, tarihi olayları hikayeyle birleştiren bir kitap. Tarih severlere tavsiyemdir. Alın okuyun.