Sineklerin Tanrısı, iyi bir kitap ancak konusunun Hayvan Çiftliği'ne benzemesi ve ortalara doğru konunun sıkıcılaşması kötü olsa da Sineklerin Tanrısı iyi bir kitap. "Acaba bir yeri çocuklar yönetse ne olurdu?" sorusuna iyi bir cevap niteliğinde. Hayvan Çiftliği'ne aşırı şekilde benziyor ancak farkı hayvanların yerini çocukların alması. Sonu ise tahmin edilebilirdi bence. Eğer Hayvan Çiftliği'ne alternatif bir kitap arıyorsanız Sineklerin Tanrısı, iyi bir alternatif.