Sonrası;geçip giden bir hayat. Senin nasıl bir yaşamın oldu?zira ben hayatımın nasıl geçtiğini biliyorum, senin hayatını çok merak ediyorum ,mesela, çok mutlu oldun mu? Yoksa sıradanlaşan bir hayatın mı oldu? Evet, hayatını bana anlat ,ister atalarımızın işaret dili ile ,istersen gözlerinle sessizce yada konuşarak...