2/10
·348 syf.··
2026 1. kitabı
·
182 günde okudu
·
Okunma: 23 Haziran 2026 12:20
Okuduğum en kötü ve sıkıcı kitaplardan biriydi. İnsana katacağı neredeyse hiç bir şey yok. Bu kitap bana popüler kitapların her zaman iyi olmayacağını hatırlattı. Zorbanın yer yer kadınları aşşalayıcı cümleleri beni oldukça rahatsız etti. Türk Ermeni düşmanlığını dile getirip yine Türklere karşı söylenen bazı cümlelerde beni rahatsız etti. Kocaman kitaptan çıkan tek mesaj biraz “çılgın ol, deli ol”. Derinlik yok, sığ bir mesajdan başka insanların alabileceği bir fikir, mesaj yok.
ZorbaNikos Kazancakis · Can Yayınları · 202420,6bin okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.