Puan vermedi·258 syf.····Okunma: 23 Haziran 2026 13:46 Çok az bir sayfam kalmıştı bitmesine, meğerse o son sayfalar beni alıp götürecek en güzelleriymiş.
Pek çok bağlamda değerlendirilebilecek bir kitap evet. Beni ele geçiren tek kelime (biraz iddialı belki ama) Kibir!
Bir anda göz döndürebilen, içteki yanlış duyguları beslediğimizde bizi mutsuzluğa çaresizliğe belki de ölüme itebilen o kavram, duygu, özellik..
Ve diğer çarpıcı olan tarafı ise ceza çekmek ile ilgili olan kısım oldu. İşlenilen günahların! cezası çekildiğinde arınma öyle mümkün ifadesi.
"Dua; günahlarımızı bağışla değil de yaptığımız kötülükler için bizi cezalandır olmalıydı."
Tüm kitap ne üzerinden ele alınmalı sorusu ise; belki de insanı diğer her şeyden ayıran değerler üzerinden oldu benim için.
Keyifle okunabilen ve güzel kapılar açan bir kitap bana göre.
Okunmalı mı sorusuna cevabım yüzde yüz evet oldu.
Kitapla kalın..