insanların kitabın sonu açık bitmiş beğenmedim demesini anlayamiyorum. az bi araştırma ile alt metni ve bağlamı anlayıp sonun neden öyle bittiğini anlayabilirsin. kitabı okuduktan sonra bi yazari arastir, kutap hakkında yazilan yazipari oku bi anlaya calis. her sey dan diye verilse ne manası kalır ki