Dikenler ve Güller Sarayı'nı büyük beklentilerle okumaya başladım ancak kitap bende beklediğim etkiyi bırakmadı ebedi değeri yok. Hikâye ilerledikçe kendimi bir fantastik romandan çok uzun bir masal okuyormuş gibi hissettim. Kurgunun temelinde ilgi çekici fikirler var mı tam bir muallak karakterler bana yeterince güçlü ve derin gelmedi. Bu yüzden onların yaşadıklarıyla duygusal bir bağ kurmakta zorlandım. Söylenilen kadar iyi mi tartışılır bence değil Dikenler ve Güller SarayıSarah J. Maas