Roman korku/gerilim türünde pazarlanıyor ama şu ana kadar nerede gerilmem, nerede korkmam gerektiğini anlayamadım. Bir trafik kazasında ölen insan, kalp krizi geçiren yaşlı bir kadın ve günlük hayatın sıradan olayları anlatılıyor. Üzücü olaylarla korku yaratılmaya çalışılmış gibi geldi. Elbette bunlar üzücü olaylar; ancak üzücü olmak ile korkutucu olmak aynı şey değil.