"Derler ki tesadüf diye bir şey yoktur."
7/10
·544 syf.··
2026 60. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 23 Haziran 2026 16:10
|Konusu| Ailesini şüpheli yangında kaybeden Arya, kimliğini gizleyerek yetimhanede büyür. On sekiz yaşına gelince yetimhaneden ayrıldığı gün yolda Ulaş'la çarpışır. Her ne kadar çarpışma normal görünsede sürekli denk gelişler ikiliyi bir arada tutar. Geçmişin izleri Ulaş ve Arya ile beraber ilerler ve bazı gerçekler gün yüzüne çıkar. |Yorum| ​Filiz Puluç'tan okuduğum ilk kitaptı, yazım tarzını çok sevdim, bana hitap etti. Kitapta Ulaş ve Arya arasındaki dinamiği çok beğendim. Arya'nın zor zamanlarında Ulaş'ın onun yanında olması, destek olması çok güzeldi. Arya'nın geçmişinden gelen tüm travmalarına rağmen hep bununla baş etmeye çalışması, hep güler yüzlü olması ve mücadele etmesi kitap boyu güçlü bir duruş sergiledi. ​Ulaş'ın geçmişten gelen yükleri, Arya'dan uzak kalamaması ve bir türlü bununla baş edememesi güzeldi. Kitap içinde okuduğum arkadaş grubunu da çok beğendim; birbirlerine olan davranışları, yanında olmaları çok anlamlıydı. ​Severek okuduğum bir kitap oldu. ​:: Ateş - Yanmak :: Filiz Puluç
Duygu ve Düşünce
Ateş - YanmakFiliz Puluç · Indigo Kitap · 20223,224 okunma
·
96 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.