1.kitaptan sonra inanılmaz bir tempo artışı var bu kitapta.İlk kitap da beni üzdü ters köşeleri oldu fakat bu kitap ters köşe konusunda inanılmaz iyiydi.Son sayfaları ne ara okudum anlamadım.Sürükleme kelimesini sonuna kadar yaşattı bana.Başta metal güçleri vs çok ilgi çekici gelmemişti.Fakat şuan daha netleşti ve yazarımızın da ters köşeleri ile kitap beni aldı.Umarım son kitapta her şey daha berraklaşır.Bu seriden sonra Fırtınaışığı serisine göz atmak istiyorum bu kitap kesinlikle yazara daha çok bağladı beni.