Puan vermedi·88 syf.····Okunma: 23 Haziran 2026 18:44 Kitap akıcı olsa da hikaye yönüyle beni çok çekmedi. Yer yer kopukluk hissettim ve bu da beni kitaptan kopardı.
Henry yangında bir kahramanlık yapar ama yüzünde oluşan yanıklar yüzünden toplum onu canavar olarak görmeye başlar. Ama sadık doktor onu yalnız bırakmaz.