Paragraflar seyrek, kolay okunabilir, klasik bir zombi kurgusu. Pek beğendiğimi söyleyemem fakat okumak zevkliydi. Olaylar çoğunlukla tahmin edilebilir bir şekilde gelişiyordu. Türk karakterlerin geçtiği okuduğum ilk kitap oldu. Biraz çerezlik fazla beklentiye girilmeden okunabilecek bir kitap.