·517 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2026 20:01 Okurken bir saniye bile sıkmıyor,hayatı,insanlığı,menfaatçiliği,çıkarsız dostluğu,iyiliği,aşkı,merhameti insana dair birçok duyguyu Martin öğrenirken bize de çok derinden hissettiriyor,Martin’in sonradan deneyimlediklerini çoktan öğrenmiş biri olarak bu sonu kendisine hiç yakıştıramadım.Keyifli okumalar.