Puan vermedi·120 syf.····Okunma: 23 Haziran 2026 20:20 Bir ara kaybettim kitabı sonunda buldum ve bitirdim. Güzel bir bozkır yolculuğuna tanıklık ettim bu kitapta. Bozkırın sert ve acımasız havası insanların da bir o kadar sert ve acımasız olmasına yol açıyor. İyi bir hikaye. Sıradan bir yolculuğa eşlik ettim. Güzel bir ana tanık olmak gibi. Okumaya değer.