·148 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2026 21:29 Savaşın acımasızlığını geride kalanlar üzerinden anlatan bir çırpıda okunabilecek ama insanın ruhunu acıtan bir kitap. Ne olursa olsun yaşamı seçen, her felaketten güçlenerek çıkan, tüm ailesini savaşa feda etmiş bir annenin bu zor yaşamı nasıl da göğüslediği çok basit bir dille direk annenin ağzından anlatılmış.
Savaşa karar veren insanların gerçekten içselleştirerek okuduktan sonra barışın kıymetini anlatabileceğini düşünüyorum.
Kısa ve edebi açıdan da zayıf bir dil kullanılmasına rağmen bende bıraktığı etki gerçekten büyük oldu. Bazı satırlarda göz yaşlarımı tutma konusunda baya zorlandım.