O kadar sıcacık ve tatlı bir hikayeydi ki okumaya doyamadım resmen. Çocukların da yetişkinlerin de çok severek okuyacağı bir kitap olduğunu düşünüyorum. Macera, dostluk ve azimle birleşen heyecanlı bir yolculuğa çıkmaya hazır olun. Sonuna geldiğinizde yeniden başlamak isteyeceksiniz.