@ Mehmet Cagmnı
" dünya capinda heryerde bulunmakta, eskiden daha söyle böyle sözleri, sadece sözler de var di, cünkü hic bitmedi - gittikce artti bile degil, aşi´kar hal aldi..
ne kadar özürlü bir hal de insanoglu,
1800´lerde einstein demis insanin aptalligi sonsuzdur,
("insan olan yok, iyi insani oynayan aptal cok, olmak agir geliyor oynamak kolay/basit ve
ama egitimli ve kaliteli görgülü- evet cok görgülü bir görmemislik sahibi, evet cok egitimli ezbere egitimi, evet cok kaliteli mal´likta")
1800 de böyle digen 1700-1800 iyi anlamis ki bunu söyleyebilmis.. 1900 2000 gecti 2100 oldu hala ayni,
gelisme modernlesme yok.. var modernlesme desinlere görsünlere sansinlara yarismaya- yasamak ve olmak yerine,
kapasite/cap/ufuk - ufku systematik bile degil yüzde cogulun.." cok üzücü.