Hiç konusuna ya yazar hakkında araştırma yapmadan sadece bir cok kişinin okuma listesinde gorup merak ettiğim için bu yazar ile yollarım keşisti.
Başladığımda biraz hayal kırıklığına uğramadim diyemeyeceğim ,ama okumaya dewam ettikçe yazarın anlatımı karakterler arası geçişi oldukça hoşuma gitti .
****Ethem ,Emin, Ekrem , Sevgi , Hülya ,Nurten ,Kazım .....
Aile sırları,vicdan yükleri , geçmişin insanların hayatlarının suan ki zamanlara etkilerini anlatan bir hikaye ..
İnsan psikolojisini sevenler için güzel bir kitap