Son zamanlarda bende; sanki ölüme çok yaklaşmışım hissiyatı oluştu oysa ölümden pek korkmuyorum, fakat "seninle konuşmadan ölmek" fikri,beni korkutuyor özellikle senin ile tesadüfen göz göze gelmemizden sonra. Çocuklarla konuşur gibi benimle konuşurmusun...