·
148 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Zaman içinde zamanı var ediyorlardı sanki. Hatta birisi kitap yazarken yetiştiremem endisesiyle zaman kaybı olmasın diye yemek esnasında lokmalarını eşi hazırlıyordu. Bu eseri okuduğumda en çok israf ettiğimiz nimetin zaman olduğunu daha iyi anlamıştım.
Hatice
Gönderi Sahibi
Tevafuk hocam:) kitaba göz gezdirirken bu kısım dikkatimi çekmişti. Haklısınız giden zaman bir daha geri gelmiyor Rabbim kendi yolunda harcamayı nasip etsin inşallah ☘️
Keyifli istifadeli okumalar dilerim 🫰🏻🍀
Hatice
Gönderi Sahibi
Teşekkür ediyorum Allah razı olsun 🍀