Kitapta sadece bazı yerlerde mantık hataları fark ettim, bazen de betimlemelerde eksiklikler hissettim ama genel olarak çok çok çok sevdimmm. Andarna ve Tairn'i bu kitapta daha fazla görmemiz fazlasıyla hoşuma gitti. Sonu da o kadar şok edici bir yerde bitti ki bu kitabın kapağını kapatmamla oniks fırtına yı elime almam bir oldu. Kesinlikle ama kesinlikle fantastik okurlarının kitaplıklarında yer alması gereken bir seri olduğunu düşünüyorum.