Puan vermedi·248 syf.····Okunma: 04 Haziran 2026 09:30 Selamlar, sıradaki kitabımız gelsin efenim.
~ Şermin Yaşar'ın bu kitabını iki günde soluksuz, hem büyük bir merakla hem de hiç bitmesini istemeyerek okudum.
~ Meltem'in kimsesizliği ile Selime Teyze'nin yalnızlığı üzerinden, kalabalıklar içinde bile hissettiğimiz o
derin "yalnızlık" ve "kimsesizlik" kavramlarını sorgularken buldum kendimi.
~Kitabın inanılmaz akıcı, doğal ve adeta zihinden akan dilinden etkilenirken, yoğun empati duygusuyla yer yer gözyaşlarımı tutamadım.
~ Kitabın adı ile hikayede yer alan o küçük bulmaca detayı arasındaki bağ, okuyucuya çok tatlı bir keşif anı bırakıyor.
Günümüz dünyasının en büyük problemi olan ‘yalnızlığı’ ele alan bu eseri tüm yetişkinlere tavsiye eder keyifli okumalar dilerim.
#ŞerminYaşar #AltıHarfliBirTatlı #SerminYasar
#KitapÖnerisi #KitapTavsiyesi