Kitap genel güzeldi beğendim yani tek sıkıntı o kadar berbat bir durumu pat Aaron öptü iyileşti gibi anlatmları olmuş onun dışında en sonunda bir nefes aldığımı hissettim .
Emmelie keşke başka bir son yazılsaymış ama galiba geri dönüşü olmayacağı çok belliydi çok üzüldüm ona ya cidden canım benim ya hiçbirini hak etmedi
Neyse seri genel güzeldi akıcı bir şeylwr okumak istiyorsanız çok iyi gidiyor okuyun derim