·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Haziran 2026 13:56 Sezin sen ne yaptın?.. On Dün Önceki Kız zirve derken şimdi Kusursuz Yabancı’yla ona rakip çıkardın. Gerçekten hiçbir sayfasında sıkılmadığım, her sahnesini merakla okuduğum ve sonuyla gayet tatmin olduğum çok keyifli bir kitaptı. Kitapta merak duygusu hep taze olduğundan sürekli ne olacak diye okumayı sürdürüyor okuyucu. Konudan sapmıyor, gereksiz bilgilerle konuyu dağıtmıyor ve hep aynı hedefte ilerliyor. Kitapta sanırım eksik hiçbir şey yoktu ve benim gözümde de “kusursuz”du. Kitabı okurken film izliyor gibi hissettim ve gerçekten gerildiğim yerler oldu. Bir kitabın bunu yapabileceğine inancım azalmıştı oysa. Nitekim, bu kitap Sezin Karameşe ne vaat ediyorsa onu fazlasıyla veriyordu. Konusuna hiç girmeyeceğim. Karakterler iyi yazılmıştı, iyisiyle kötüsüyle çok beğendim. Aşkın ön planda olmaması güzel bir detaydı; konudan sapmıyordu hikâyemiz hiç. Sondaki o bizi şaşırtan ve kendi aklımızı sorgulatan detay muazzamdı; herkesin kendince bir anlam çıkaracağını düşünüyorum ve ne anlam çıkarılırsa çıkarılsın tüyleri diken diken ediyor… Velhasıl, Sezin’in yeni kitaplarını dört gözle bekliyor ve kendisine naçizane teşekkür ediyorum bizi bu kıymetli eserle buluşturduğu için.