Puan vermedi·168 syf.····Okunma: 24 Haziran 2026 15:15 Yazarın okuduğum üçüncü kitabı, dilini sade ve akıcı buluyorum. Çok açık sözlü ve cesur bir kalem olduğunu düşünüyorum. Sanırım bu kitabı otobiyografiye bi adım daha yaklaştığı kitabı, bundan sonra Babamın Yeri ile tüm taşlar oturuyor. Dünyanın bambaşka bir ucundan yokluk, ekonomik zorluk, eğitimin yaygınlaşması ile ailede kuşak içi çatışmalar vb. yani Anadolu’da tanıdık ne olduğumuz varsa ele alınmış, tanıdık bir yabancı hissi uyandırıyor