Puan vermedi·416 syf.··Beğendi
· Arkadaşlar ben bu kitaba başlamadan önce çok önyargılıydım ancak kitaba başladım ve kitabı üç gün içinde bitirdim herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum Bu kitabı bana bir ablam vermişti iyi ki vermiş ona da çok teşekkür ediyorum Bu kitabın devamı olan elmalı turtayı da okudum onun içinde ayrı bir inceleme yazmayı düşünüyorum bence okuyun pişman olmazsınız içerisinde biraz gizem biraz da aşk varBu yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim Beni takip etmenizi ve bu incelemeyi beğenmenizi istiyorum teşekkürler