Kitap ertleme durumunuz var ise bunu en güçlü şekilde sizi rahatsız edenden başlamayı ve parçalayarak halletmenizi söylüyor özetle. Teknolojiyi doğru kullanmayı ve odaklanmanız için sizin belirlediğiniz zamanda kullanmayı söylüyor. Mail mevzusu bunda da var da bizim ülkede pek mail yogunluğu yok öyle ama uyarıcıları var.
Kapitalizim sistem çökse bile kendinde değil sizde hata bulur bireysel olarak kendini niye kurtarmadın diye. Kapitalist bir kitap iyi çalışan olmanı robot olmanı öğütler