10/10
·293 syf.··
Beğendi
·
2026 8. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 24 Haziran 2026 19:02
Filmi herkesin abarttigi kadar begenmemistim ve o yüzden kitabı okudum. Iyiki de okumusum, kitapta duygular, keder, o kadar iyi islenmis ki. Ayrica filmde olmayan bircok sahneyi ve kafa karisikligimi giderdi. Kitapta bir kere bile William'in adi gecilmemesi (Agnes'in kocası, Hamnet'in babası) düşündürücü... Hamnet'e daha cok baglandim okuduktan sonra, filmi de kesinlikle tekrar izleyecegim. Ikinci partin yarisinda agladim, aglamadiysam da aglamamaya calistim ve Krobak dinleyerek cok iyi gidiyor!!
HamnetMaggie O'Farrell · Domingo Yayınevi · 20249,6bin okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.