Yazarın hevesle okuyamadığım tek kitabı oldu. Otobiyografi türünde bir dili vardı daha çok bu kitabında. Karakterler arasında etkileyici konuşmalar pek yoktu, duygusal derinliği daha azdı. Hikaye güzeldi, çok güzeldi hatta. Ama duygular anlatıldı gibi sadece bana çok geçmedi.