Kitabın işlenişi, sürükleyiciliği güzeldi ancak arka kapağı okumamak gerekiyor. Ne olacağını bilerek okumaktan kimse zevk almaz diye düşünüyorum. Duygu yoğunluğu ve yaşlı adamın çabası benim hoşuma gitti, genel olarak beğendim. Çocuk ve ihtiyar arasındaki diyaloglar fazla olsa belki daha ilgi çekici ve öğretici olabilirmiş.