·136 syf.····Okunma: 24 Haziran 2026 00:00 İlk defa bu yazarı okudum. İsmine bakarak gerçekten çocuklarla alakalı bi kitap okuyacağımı düşünmüştüm. Aslında arkasını okusam bana hitap etmeyen bi kitap olduğunu anlayabilirmişim. Çok beğenmedim. Dili ve anlatımları çok karışık. Anlattıkları kendi nezdinde özel ama anlatış tarzındaki farklı olma çabası temanın önüne geçiyor. Kısacası bu yazardan okuyacağım ilk ve son kitabı bu olacak.