·312 syf.····Okunma: 24 Haziran 2026 22:05 Ba-yıl-dım… Ben gerçekten çok güzel bir kitap okudum. Yalın dili, duyguları anlatan o sami cümleleri beni benden aldı. Gece Açan Çiçekler kitabından sonra Tarık Tufan’dan okuduğum ikinci kitap. Ve ben bu kitabı çok sevdim. İnsan aşık oluyor ama kime neden nasıl niçin? Var mı mantıklı bir açıklaması? Yok… Mantık yokkk… Olmadığını gösteren güzel bir kitap… Kitaba yerleştirilen karakterlerin yaşadığı aşklar ve yaşadığı psikolojik durumlar okuru kendisine öyle bağlıyor ki cümleler su gibi akıp gidiyor. Kitabın sonuna geldiğimde üzerime kocaman bir üzüntü yerleşti. Gerçekten aşıklara yer yok bu hayatta…