%59 (324/544 syf.)
Maral Atmaca
8.8/10 · 2.046 okunma
·
86 Gösterim
11 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Mei mirai
Gönderi Sahibi
Yazara çok büyük ön yargım var ve baya ortalama bir şey bekliyorum bakalım yüksek ölçüde bu gün fazla okumam
Mei mirai
Gönderi Sahibi
Bu gün bana nazar değdi ya hiç okuyamadım neyse inşallah yarın tam gaz devam edeceğimmm
Mei mirai
Gönderi Sahibi
Şimdilik burada bırakacağımmmm yarın tam gaz devam etmeyi planlıyorumm bakalım seri nasıl gelişecek ilerleyecek hakikaten meraklandım baya ilginç bir şeyler olacak gibi duruyor
Mei mirai
Gönderi Sahibi
Off bizim kızın inanılmaz kibirli ve kibrinden kaynaklı da başına baya sorunlar açacağını düşünüyorum
Mei mirai
Gönderi Sahibi
Iyyy cidden şu erkek karakterleri tanımlamalarından betimlemelerinden iğrendim yok Yunan heykeli gibi yok baklavaları 6 mı 8 mi valla yoruldum
Reklam
Mei mirai
Gönderi Sahibi
Abi bence biraz daha serüven temalı bir şey okusaydık ben bu kitaba daha çok yakışacağını düşünüyorum iş iyice lise dramasına dönecek gibi hissediyorum
Mei mirai
Gönderi Sahibi
Şimdi syf 103 teyim ve gözüme batan bazı şeylere değineceğim öncelikle Elzem mal anasının ne olduğu belliydi ve köşkten yürüyerek de olsa kaçmadılar ya komiğime gitti annen şey olana kadar sen zaten 30-40 dakika yürüsen en az 800 metre hatta bir kilometre falan uzaklaşırdın sonra kızım sen daha demin ölüyordun sonra arkadaşının ruhunu yemeye falan çalıştın hani tek düşündüğün Medusadan tüm dünyayı kurtarmak mı hani neydin ne oldun da bunu yapabileceğini düşünüyorsun bırak kaç git sana ne lan dünyadan insan ilk önce ortamı terk eder sonra bunu düsünür ya