Hayatımda okuduğum en saçma kitaptı . Yıllar önce Oscar Wilde’nın bir cümlesine denk gelip beni etkilediği için bir kitabını okumak istedim , zaten yazılan tek kitabı da bu olduğu için konusunu okumadan aldım . Az önce bitirdim ve hala ben ne okudum diye sorguluyorum . Olay deseniz bir olay yok , bahsedilen olayları toplasanız 20 sayfa anca eder , kitap yalnızca anlaşılmaz felsefi cümleler üzerine , mantığını bile anlamadığım cümleler … Bir örnek vereyim : “ Modern ahlak , insanın kendi döneminin standartlarını benimsemesinden ibarettir.Bence kültürlü bir insanın kendi döneminin standartlarını benimsemesi ahlaksızlığın en büyüğüdür.” Hayır yanlış yazmadım , cümle tam olarak böyle. Bilmiyorum hangi kafayla yazılmış , beğenenler hangi kafayla beğenmiş ama sırf aldığım ve merak etttiğim için acı çekerek bitirdim .