Şermin Yaşar, bu kitapta hayatın içinden, sıradan ama derinden 12 hikaye anlatıyor. Her bir öykü, insan ruhuna dokunuyor.
Hepsi birbirinden güzel olan bu öyküleri şu daha güzel diye ayırmak zor. Dili sade, anlatımı basit ama bir o kadar da etkileyici.
İnanılmaz derece de iyi bir gözlemci Şermin Yaşar. Öykülerdeki karakterlerin hepsi günlük hayatta karşımıza çıkabilecek insanlar.
Yer yer hüzünlendiğim, yer yer güldüğüm çok güzel bir eser. Mutlaka okumalısınız.