Puan vermedi·184 syf.····Okunma: 25 Haziran 2026 11:32 Kitabı ilk gördüğümde kapağına karşı içimde bir sempati oluştu. Sanırım vosvoslara ve kırmızı renge karşı olan hayranlığımdan. İçeriğine bile bakmadan kitabı aldım iki günde bitirdim . Ahmet Batman seven insanın hislerini öyle güzel yazıya döküyor ki... Biraz daha devam etsin isterdim. Tadı damağımda kaldı diyebilirim.