#kitapyorumu
Herkese Merhaba
Sizlere harika bir kitap önerisiyle geldim
Günümüz de herseyi mükemmel gösterme çabasına ne kadar alışığız değil mi ?
Başta sadece sürükleyici bir gerilim romanı okuyacağım düşünmüştüm ama hikaye ilerledikçe kendimi olayın içinde buldum.Karakterlerin birbirine duyduğu güvenin yavaş yavaş yok olmasını okuyacaksınız..
Sayfalar ilerledikçe acaba sıradaki ne olacak sorusu hiç aklımdan çıkmadı.
Gerilim ve gizem türünü seviyorsanız sizi son sayfaya kadar merak içinde bırakacak bir kitap bırakıyorum.
Keyifli okumalar