·448 syf.····Okunma: 25 Haziran 2026 13:29 Kitabın konusunun yazım diliyle harcanmış durumda. Kitabın dili çok sade ancak bu çokta büyük bir sorun değildi. Asıl sorun yazar kitabı belli cümlelerle yazmış resmen. Bir noktadan sonra insanı çok sıkıyor. Konusu aslında güzeldi. Lakin bu konu çok daha güzel bir dille yazılmalıydı. Belki bu taktirde kitap çok daha iyi yerlere gelebilirmiş. Asla bir karakter gelişimi göremedim kitapta. Sürekli aynı şeyler tekrar ediyor.