ben artık Türk yayınevlerinden ÖZELLİKLE DE İTHAKİDEN çok sıkıldım. Daha 9. sayfasında yazım yanlışı olamaz ya eminim bi 10-15 tane daha çıkacak ve bu ithakinin her kitabında olan bir şey. Bıktım gerçekten ülkede işini düzgün yapan tek bir insan bile yok.