·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Haziran 2026 13:51 Uzun zamandır okuduğum en tatlı kitaplardan biriydi bayıldım. Fantastik bir kitap diye başta gözüm korkmuştu o türe pek alışkın değilim çünkü ama asla korktuğun gibi değildi çok akıcıydı ve kendine çekti beni okurken. Karakterler, atmosfer, verilmek istenen mesajlar her şey o kadar güzeldi ki favorilerimden biri oldu. Tek sorunum çevirisinin beni biraz rahatsız etmesi ve kitapta sadece benim fark ettiğim 10 tane yazım yanlışı olmasıydı. İthakinin acilen bu sorunu çözmesi gerekiyor çünkü her kitaplarında var bu durum. Onlar dışında kitap içerik olarak gerçekten çok tatlı ve akıcıydı kesinlikle bir şans vermelisiniz.