Kitap Atatürk'ün Milli Mücadele zamanını anlatıyor. Ancak oldukça kısaltılmış ve basit yer yer eksik ve hatalı olabilecek bir şekilde ele alınmış. Çizgi romanın boyutuna da değinmek istiyorum normalden çok büyük bir boyda. Son kısımda ise çizgi romandan bağımsız bir şekilde bilgiler veriliyor. Harita ve kronoloji de var. Son yorum olarak da şunu diyebilirim. Benim sevdiğim bir çizgi roman olmadı ancak yine de okunabilir.