Okuduğum en iyi anı-söyleşi kitabı…Türk sinemasının en önemli jönlerinden biri İzzet Günay. Filmlerini zevkle seyrettik…Kibar, nahif , bilgili, mesleğine ve sanata, seyircisine saygılı, sürekli araştıran, hayatı seven bir şahsiyet. Hayatla ilgili düşünceleri, tavsiyeleri çok değerli. Bu özellikleri kitaba; sorduğu sorularla, eklediği resimler ve filmografi ile yansıtan Sinan Tarifçi’ye de teşekkürler! Devamını da dileriz… Herkese öneririm…