Okuduğum en iyi otobiyografi… Zülfü Livaneli’nin içten ve kendine özgü o yalın anlatımı ile çok güzel bir kitap olmuş. Kendisinin dediği gibi hep yanlış anlaşılmış bir aydın…Son bölümdeki gençlere hayat ile ilgili önerileri çok güzel.Aralarda Murat Başol’un çizimleri ve çeşitli şiirler ile tam bir Livaneli eseri. Okuyun, sevdiklerinize de önerin…