Yani tatlı bir kitap öyle ahım şahım değildi ama güzel okunuyor hemen bitti zaten . Beğendim de diyemem beğenmedim de diyemem öyle çok bir şey bekleyerek okumayın ben biraz çok bir şey bekleyerek okumuşumtum ama değil . Bu türleri seviyorsanız bu kitabı da seversiniz diye düşünüyorum genel güzeldi