Kesinlikle ihtimal vermediğim biri çıktı :) polisiye kitapları okurken bir liste yapılmalı en çok şüphe çeken en az şüphe çeken diye. Genel olarak kalemini sevdim akıcı, güzel ilerledi. kitabın sonuna doğru bir ters köşeyle karşılaşıyorsunuz, bunu sevdim ama iki farklı kaçırma olayı var ikisinide ön göremedim birini ön görememeyi sevdim ikincinin olayını çok saçma ve zayıf buldum belki daha da üstünde durulabilirdi, Işıl Işık okumaya değer güzel bir kitap ikincisini de okumak isterim.