·574 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Haziran 2026 15:59 Yine bir Jane Austen klasiği.Başlarda kitabın baş kahramanına katlanamayıp bu kitap hakkında kesinlikle olumlu düşünmüyordum açıkçası.Ama okudukça her ne kadar Emma nın sinir bozucu haline sinirlensem de kahramanın zamanla değişimiyle kitabı sevmeye başladım.Kitabi bitirince kitabı beğendiğime ikna oldum.Bircok ters köşe kitabı sevmeme yardimci oldu.
Kitapta en sevdiğim karakter kesinlikle Mr.Knightley ve Mrs.Weston oldu.
Genel anlamıyla okunmaya değer bir kitap olduğunu düşünüyorum.