Puan vermedi·280 syf.····Okunma: 25 Haziran 2026 17:56 Kitabı okurken bazen "ne okuyorum?" diye kendime sorup durdum. Çünkü Henry'nin her söze girişinde kitabı kapatmak istedim. Ama kitabı bitirmeyi başardım. Güzel bir kitap özünde. Henry'nin sözlerinden etkilenen Dorian'ın hayatının gittiği yöne şaşırıyoruz. Masum Basil'in yaşadığı şeyler de ortada... Hikâye olarak böyleydi. Fakat sırf hikâye olarak bakmamak lazım, çok felsefi, sosyolojik, psikolojik ve derin bir kitap. Her cümle üzerine uzun uzun tartışılabilir. Felsefe ve tarihe ilgisi olmayanlar için sıkıcı gelebilir ama hikâyede ilerledikçe kitabı seveceksiniz.