Sana hayatımın sadece güzel anlarını, neşeli günlerini vaat edemem. Ama söz veriyorum; içindeki o karanlık odalara girdiğinde, elinde fenerle seni bekleyen yine ben olacağım."
İnsan ve Duygular
··1 alıntı·
404 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.