dadaskızı
@Fatma_2566
Takip Et
Sana hayatımın sadece güzel anlarını, neşeli günlerini vaat edemem. Ama söz veriyorum; içindeki o karanlık odalara girdiğinde, elinde fenerle seni bekleyen yine ben olacağım."
İnsan ve Duygular
52 beğeni
·
2 paylaşım
·
1 alıntı
·
404 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap